۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

گلایه از بی تفاوتی برخی کشورهای مسلمان نسبت به جنایت های صهیونیست

گلایه از بی تفاوتی برخی کشورهای مسلمان نسبت به جنایت های صهیونیست

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: نه کودک بیگناه و زنان بی پناه و نه مسجد و بیمارستان از جنایت‌صهیونیست در امان نیست ولی بیش از ۵۰ کشور مسلمان همچنان بی تفاوت نگاه می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در بین مسئولیت‌های پلیس بیش از هر چیز نقش فرهنگی آنکه موجب ثبات جامعه است از اهمیت برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: شاید از نظر لفظی این وظیفه فرهنگی مشهود نباشد ولی در نهایت تأثیرگذاری زیادی دارد.

عبادی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج قانون شکنی، فساد جامعه و اعتیاد و.. است، ادامه داد: وظیفه نیروی انتظامی درست در مقابل آن چیزی است که دشمن آن را تبلیغ و ترویج می‌کند و می‌خواهد ایران را مانند اندلس با فساد به فروپاشی برساند.

وی افزود: دشمن انسان را از انسانیت دور می‌کند و او را درگیر فساد و فحشاء می‌کند و بعد بر منابع و زمین و کشور آنان مسلط می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم ما از نظر ایمانی مردم با محبت، خدمت گذار و متدین هستند.

وی با اشاره به برخی از خیانت‌های استکبار به کشور ایران بیان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات از ناحیه لیبرال دموکراسی بر ما تحمیل شده است.

عبادی گفت: برخی علی رغم واضحات تاریخی هنوز دل به انگلیس و غرب دارند در حالی که استعمار برای به دست آوردن ثروت‌های مادی و معنوی کشورهای دیگر به آنجا می‌آید و در واقع غرض او چپاول منابع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: امروز نه کودک بیگناه و نه زنان بی پناه و نه مسجد و مدرسه و بیمارستان از جنایت‌های صهیونیست در امان نیست ولی بیش از ۵۰ کشور مسلمان همچنان بی تفاوت به این جنایت‌ها نگاه می‌کنند.

عبادی گفت: دشمن گاه سلاح به دست می‌گیرد و زمانی نیز با جنگ روانی و در برهه‌ای نیز با تحریم اقتصادی و ترویج شبهات افراد خود را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: باید به جوان خود بدانیم که در حوزه فرهنگ بی حجابی پایان کار نیست بلکه نهایت هدف دشمن از بین بردن خانواده است.

کد خبر 6247983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha